Welcome to 21steamlab!

Welcome to 21steamlab!

ΔΩΡΟ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 45€

ΔΩΡΟ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 45€

Αποστολες

Γρήγορες Αποστολές

Εγγυηση

Πιστοποιημένα Προϊόντα

Υποστηριξη

Συνεχής Υποστήριξη

Πολιτική Επιστροφών

Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, υπαναχώρησης, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας και κάθε σχετική ερώτηση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. (+30) 2814 010451 Δευτέρα και έως Παρασκευή 09:00 έως 20:00και Σάββατο 09:00 έως 18:00 (τις εργάσιμες ημέρες) ή στο e-mail: sales.21steamlab@gmail.com.

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση πριν λάβετε e-mailεπιβεβαίωσης της παραγγελίας. Μετά την επιβεβαίωση η παραγγελία σας ακυρώνεται χωρίς επιβάρυνση, κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης και εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν κατασκευαστεί ή/και παραδοθεί προς αποστολή στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Για την ακύρωση της παραγγελίας σας ενημερώστε μας στο τηλ. (+30) 2814 010451. Μετά την αποστολή των προϊόντων μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης με τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Επικοινωνήστε μαζί μας, με τους ως άνω τρόπους, αν χρειάζεστε επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).Επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρηματικής εμβάσματος από διαφορετική τράπεζα.

Αλλαγές Προϊόντων

Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύεται από τα παραστατικά πώλησης (απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς).Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και την συσκευασία που παραδόθηκαν(σφραγισμένα και ανέπαφα)με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, εγχειρίδια και ταμπελάκιακ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.Προϊόντα που επιστρέφονται ελλιπή ή χτυπημένα/κατεστραμμένα ή χρησιμοποιημένα ΔΕΝ θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή.Αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο εντός 14ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

Αλλαγές μη ελαττωματικών προϊόντων δεν γίνονται δεκτές: i) σε αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, ενδεικτικώςεπιστόμια, ατμοποιητές και αντιστάσεις ατμιστών, e-liquidκαι ρύγχη σταγόνας, ii) σε αγαθά που παράγονται/κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα,ενδεικτικώς υγρά αναπλήρωσης,iii) σε αγαθά τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, iv) σε αγαθά τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το 21steamlab.grστο τηλ. (+30) 2814 010451 κατά τις ανωτέρω ώρες/μέρεςή μέσω φόρμας επικοινωνίαςή στο e-mail: sales.21steamlab@gmail.comγια να ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις και τους περιορισμούς αλλαγής των προϊόντων που έχετε προμηθευτεί.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος λόγω αλλαγής: Παρακαλούμε στείλτε ή προσκομίστε αυτοπροσώπωςτο προϊόν με το παραστατικό πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο), στην ατομική επιχείρηση 21Steamlabστον δήμο Ηρακλείου Κρήτης, Λεωφόρος Παπαναστασίου 115, Τ.Κ. 71409.Φέρετε την πλήρη ευθύνη για το προϊόν μέχρι την παράδοσή του σε εμάς, συνεπώς πρέπει να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία courierπου σας παρέδωσε το προϊόν. Σε περίπτωση αλλαγής μη ελαττωματικών προϊόντων επιβαρύνεστε με όλα τα έξοδα μεταφοράς (αποστολής και επιστροφής).

Περαιτέρω προϋποθέσεις και διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της αλλαγής

  1. Προϊόντα με ελαττώματα ή εσφαλμένη αποστολή

Σε περίπτωση που παραλάβατε από το κατάστημά μας ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν που δεν παραγγείλατε, παρακαλούμεεπικοινωνήστεμαζί μας στο τηλ. (+30) 2814 010451ή στο e-mail: sales.21steamlab@gmail.com, ώστε να σας συμβουλέψουμε για τις δυνατότητες αλλαγής /αντικατάστασης ή επιστροφής του προϊόντος. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά και τις προϋποθέσεις ισχύος της εγγύησης για μηχανική αστοχία προϊόντος στο τέλος της Πολιτικής Επιστροφών.

Για αλλαγές / επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν παραγγείλατε, δεν χρεώνεστε με έξοδα μεταφοράς (αποστολής και επιστροφής).Σε περίπτωση που παραλάβατε από το κατάστημά μας προϊόν που δεν παραγγείλατε, παρακαλούμε ενημερώστε μας εντός 2 ημερών από την ημέρα της παραλαβής του, ώστε να προβούμε στην άμεση αντικατάσταση αυτού.Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, παρακαλείσθε να μας ενημερώσετε άμεσα (εντός 3 ημερών) και θα προβούμε σε επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος με δικά μας έξοδα.

  1. Προϊόντα χωρίς ελαττώματα

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα προϊόν που προμηθευτήκατε από το 21steamlab.grμε κάποιο άλλο, οφείλετε να τηρήσετε τις ως άνω διαδικασίεςκαι προϋποθέσεις αλλαγής.

Εάν είστε καταναλωτής και επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε λαμβάνοντας πίσω την αξία τουςμπορείτε να ασκήσετε το Δικαίωμα Υπαναχώρησης, εφόσον τα προϊόντα είναι κατάλληλα προς επιστροφή κατά τις διακρίσεις και εξαιρέσεις που ακολουθούν και τηρώντας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Αν είστε καταναλωτής τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σας με την επιχείρησή μαςεντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την ατομική επιχείρηση υπό τον διακριτικό τίτλο 21Steamlab, που εδρεύει στο δήμο Ηρακλείου Κρήτηςκαι διατηρεί φυσικό κατάστημα επί της Λεωφόρου Παπαναστασίου 115, Τ.Κ. 71409, e-mail: sales.21steamlab@gmail.com, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τησύμβασή σας με την επιχείρησή μας με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάστασηκαι συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό πώλησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, ενδεικτικώς επιστόμια, ατμοποιητές και αντιστάσεις ατμιστών,e-liquid και ρύγχη σταγόνας, β) την προμήθεια αγαθών που παράγονται/κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων, ενδεικτικώς υγρά αναπλήρωσης,γ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση (δηλ. από την ημέρα που θα λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης). Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο: α) εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από την επιχείρησή μας του διαφορετικού αυτού μέσου ή β) εφόσον η αρχική συναλλαγή σας επιβαρύνθηκε με έξοδα τραπεζικούεμβάσματος από διαφορετική τράπεζα, τα, δε, τυχόν έξοδα θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από τησύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:

α) Επιστροφή χρημάτων:

Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή δεν είναι δυνατή ή συνεπάγεται έξοδα για την επιχείρησή μας, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας. Έξοδα συναλλαγής για την κατάθεση σε λογαριασμό σας από λογαριασμό μας διαφορετικής τράπεζας βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη. Η επιστροφή χρημάτων που έχετε καταβάλει μέσω παρόχων υπηρεσιών πληρωμών (πιστωτική κάρτα) ενδεχομένως να επιβαρύνεται από τους παρόχους αυτούς με έξοδα και προμήθειες, με βάση την πολιτική του κάθε παρόχου για την ακύρωση της συναλλαγής, τον αντιλογισμό, την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού κ.ο.κ.

β) Επιστροφή προϊόντων:

Πριν την επιστροφή των προϊόντων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε αν το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει για τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα παραστατικά πώλησης. Για να επιστρέψετεπροϊόντα που αγοράσατε από το 21steamlab.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς ώστε να μας τοστείλετεή προσκομίσετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που σας παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ.υλικά συσκευασίας, ταμπελάκια, εγχειρίδια, ετικέτες κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε. Τα προϊόντα που πωλούνται σε πακέτο προσφοράς επιστρέφονται υποχρεωτικά ως σύνολο.

Διαδικασία: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο / απόδειξη αγοράς) καθώς και σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης. Κατόπινστείλτετο προϊόν με χρέωση αποστολέα ή προσκομίστε το αυτοπροσώπωςστο κατάστημά μας στη Λεωφόρο Παπαναστασίου 115, Τ.Κ. 71409 – Ηράκλειο Κρήτης.

Εφόσον δεν τηρηθεί η ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα αποστέλλεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και εκ νέου αποστολής σε αυτόν.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών / υπαναχωρήσεων από τον καταναλωτή, η επιχείρησή μαςδιατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης / αλλαγής των προϊόντων μας. Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.

Το 21steamlab.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Για κάθε ερώτηση, διευκρίνιση και κάθε άλλη απορία ή ζήτημα σχετικό με τη λειτουργία και τη χρήση του 21steamlab.gr, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να στείλετε e-mail στη διεύθυνση sales.21steamlab@gmail.com, να μας καλέσετε στο (0030) 2814 010451 ή να μας επισκεφθείτε στο κατάστημά μας στην Λεωφόρο Παπαναστασίου 115, Τ.Κ. 71409 στο Ηράκλειο Κρήτης. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας παραμένει δίπλα σας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να σας ακούσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα και παράπονα που τυχόν ανακύπτουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.

 

Εγγύηση προϊόντων

Στην περίπτωση που παραλάβετε προϊόν με μηχανική αστοχία όπως χτύπημα στην συσκευή η σπασμένο τζαμάκι, παρακαλείστε όπως άμεσα μέσα στην ίδια μέρα ενημερώσετε το 21steamlab ώστε να ακολουθήσει η αντικατάσταση του προϊόντος. Στην μηχανική αστοχία σημειώνεται ότι το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί αλλά να βρίσκεται στην κατάσταση την όποια παραλήφθηκε. Σε διαφορετική περίπτωση δεν δικαιολογείται η αντικατάσταση ελλαττωματικού προϊόντος.

Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη και η διαδικασία αντικατάστασης διαρκεί 3 – 10 μέρες από την στιγμή που θα παραλάβουμε το προϊόν και ανάλογα την διαθεσιμότητα του.

Τα προϊόντα ενδέχεται να αριθμηθούν με ειδικό αυτοκόλλητο το οποίο θα αποδεικνύει ότι η πώληση έγινε από την 21Steamlab. Εφόσον το αυτοκόλλητο αφαιρεθεί αυτομάτως παύει να ισχύει η εγγύηση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Παραδείγματα που δεν καλύπτονται από την εγγύηση

    1. Σε περίπτωση βλάβης λόγω κακής χρήσης η εγγύηση αυτομάτως παύει να ισχύει.
    2. Τα κουμπιά των συσκευών έχουν κατασκευαστεί για να αντέχουν μια φυσιολογική καταπόνηση αρκετά μεγάλης διάρκειας φυσιολογικής χρήσης. Στην περίπτωση που το κουμπί δεν λειτουργεί σωστά και είναι εφικτή η επισκευή του θα γίνεται με χρέωση 12 ευρώ. Αν χρειαστεί αλλαγή θα γίνεται με χρέωση 13 ευρώ
    3. Η θύρα usb. Το βύσμα φόρτισης μπαίνει μόνο προς μια κατεύθυνση. Στην περίπτωση που σπάσει ή μπει μέσα η θύρα είναι εφικτή η επισκευή ή η αντικατάστασή της με χρέωση από 13 για το usbmicro και 15 ευρώ για usbtype C.
    4. Υγρασία. Η ηλεκτρονική πλακέτα είναι ευαίσθητη σε οποιοδήποτε είδους υγρασία. Πιθανές αιτίες που μπορούν να προκαλέσουν υγρασία είναι η διαρροή υγρού από τον ατμοποιητή, η επαφή με το νερό κ.τ.λ. Η υγρασία στην ηλεκτρονική πλακέτα καταστρέφει την πλακέτα και δεν είναι δυνατή η επισκευή της.
    5. Οι συσκευές και τα υγρά θα πρέπει να προστατεύονται από την έκθεση τους στον ήλιο και σε μεγάλες θερμοκρασίες.
    6. Στην περίπτωση αλλοίωσης της βαφής των συσκευών και των ατμοποιητών η αντικατάστασή τους δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Αν θέλεις να ενημερώνεσαι πρώτος
για τις προσφορές μας

κάνε την εγγραφή σου στο Newsletter

Είσαι άνω των 18;

Το ηλεκτρονικό κατάστημα και τα προϊόντα του απευθύνονται ΜΟΝΟ σε ενήλικους.